ایران – سنگال؛ در استادیومی نه چندان غریبه

تیم های ملی ایران و سنگال فردا در ورزشگاه خانگی تیم آدمیرا واکر اتریش به میدان خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، دیدار حساس و دوستانه تیم های ملی ایران و سنگال، فردا در اتریش برگزار می شود. این بازی قرار است که در استادیوم BSFZ – Arena یا همان ورزشگاه موشن اینوست آره‌نا، استادیوم خانگی تیم آدمیرا واکر اتریش برگزار شود.

آدمیرا واکر فصل قبل در قعر جدول رده بندی بوندس لیگای اتریش قرار گرفت و به دسته دوم سقوط کرد. اما دلیل حضور ایرانیان پرتعداد در آدمیرا واکر، این تیم برای علاقه مندان به فوتبال، نامی آشناست.

ایران – سنگال؛ در استادیومی نه چندان غریبه

در سال 2004 بود که این تیم توسط یک تاجر ایرانی خریداری شد و او نیز، حشمت مهاجرانی را به عنوان مدیرفنی تیم انتخاب کرد. آنها سه بازیکن ایرانی به نام های خداداد عزیزی، مهدی پاشازاده و جواد رزاقی را خریداری کردند که البته سرمایه گذاری آنها با شکست روبرو شد چرا که در پایان فصل، آدمیرا واکر به دسته پایین تر سقوط کرد.

علاوه بر این، بازیکنان ایرانی دیگری مانند علی لطیفی نیز پیراهن آدمیرا واکر را بر تن کرده اند که البته حضور این بازیکن نیز دستاوردی برای تیم اتریشی به همراه نداشت.

ورزشگاه موشن اینوست آره‌نا در سال 1967 تکمیل شد و 12 هزار نفر گنجایش دارد. این استادیوم تاکنون چندین بار تغییر نام داده و در شرایطی که سالهای دور میزبان چند بازیکن ایرانی بوده، فردا نیز پذیرای دیدار حساس میان ایران و سنگال خواهد بود.

ایران – سنگال؛ در استادیومی نه چندان غریبه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha