دشمنان اسلام، کینه اربعین را به دل داشتند

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور و فرمانده پیشین سپاه ثارالله استان کرمان؛ گفت: امسال دشمنان اسلام کینه اربعین را به دل داشتند و با آشوبگری و اغتشاشات خواستند آن کینه را عقده گشایی کنند و لذت پیاده روی اربعین را به کام مردم تلخ کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار حسین معروفی صبح امروز ۶ مهرماه در اولین جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول اظهار کرد: کرمان قله ترویج مکتب شهید سلیمانی است، چرا که زادگاه و مرقد حاج قاسم است.

وی افزود: اندیشه حاج قاسم باید تبیین شود و این موضوع اهمیت ویژه‌ ای دارد، به حاج قاسم نباید صرفاً نگاه سیاسی داشته باشیم و از حاج قاسم نباید استفاد ابزاری کرد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: اصرار داریم در حوزه اندیشه کار کنیم و همه باید در این زمینه تلاش کنیم؛ باید کار در این حوزه را جدا از مکتب جلو ببریم زیرا نمی‌ خواهیم مکتب حاج قاسم ابزار یا پله ای برای دیگران شود.

سردار معروفی با بیان اینکه امسال پیش بینی حضور ۵۰۰ موکب در سالگرد شهادت حاج قاسم از سراسر کشور در کرمان را داریم و این شهر میزبان ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار زائر غیر کرمانی خواهد بود، تصریح کرد: تلاش داریم برنامه‌ های سومین سالگرد شهادت حاج قاسم مردمی برگزار شود، باید حقیقت انقلاب اسلامی برای جامعه به‌ ویژه نسل جوان تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه برخورد شهید حاج قاسم سلیمانی با اقشار مختلف مردم الگوی مدیریت اسلامی است و اگر کسی فکر کند حاج قاسم تنها در مبارزه با اشرار جهان و در جبهه مقاومت سردار دل ها شده اشتباه است، تصریح کرد:حاج قاسم در هشت سال دفاع مقدس نیز سردار دل ها بود و از زمان جنگ تاکنون همان حاج قاسم بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار داشت: دشمن دارد جنگ قومی و مذهبی را مطرح می کند و ما باید در این حوزه کار کنیم؛ هر روز نیاز بیشتری به تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی را در کشور احساس می‌ کنیم.

سردار معروفی با اشاره به هنجار شکنی‌ های اخیر در کشور افزود: شاید برخی بگویند ما از هتک حرمت شهید حاج قاسم سلیمانی جریحه‌ دار شدیم، اما ما از هتک حرمت قرآن، اهل بیت و مساجد نیز جریحه‌ دار شدیم و تنها بحث حاج قاسم سلیمانی نیست؛ کینه‌ ای که دشمنان نسبت به اربعین داشتند به خاطر این شهید بود و برای انتقام از این اتفاق بزرگ کام ملت را تلخ کردند.

وی ادامه داد: امسال دشمنان اسلام کینه اربعین را به دل داشتند و با آشوبگری و اغتشاشات خواستند آن کینه را عقده گشایی کنند و لذت پیاده روی اربعین را به کام مردم تلخ کردند.

معاون سازمان بسیج مستضعفین اظهار داد: ستاد راهبردی سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کشور تشکیل، در کرمان و تهران کار به سپاه واگذار و در ۲۹ استان دیگر نیز کار با مسئولیت بنده به بسیج واگذار شده است.

سردار معروفی خاطر نشان کرد: هفته مقاومت را با برنامه‌ های مختلف در استان‌ ها برگزار خواهیم کرد و باید محوریت برنامه‌ های این هفته، تبیین ماهیت انقلاب اسلامی باشد و بهترین فرصت برای این کار ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha