زیر ساخت ها و طرح های گلزار شهدای کرمان تکمیل می شود

استاندار کرمان، گفت: اقدامات و امکانات باید در گلزار شهدای بهتر انجام شود و زیر ساخت‌ های آن باید تا سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی انجام شود، تا مشکلی برای زائرین پیش نیاید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان، محمد مهدی فداکار صبح امروز در جلسه ستاد مکتب حاج قاسم، اظهار کرد: شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی باید برای ما باید یک هدف بزرگ تلقی شود، در معرفی شخصیت ایشان شاید بُعد نظامی بزرگترین وجه باشد، اما از عجایب شخصیت ایشان، جمع اضداد بود.

وی افزود:حاج قاسم به قدری رقیق القلب بود که گاهی با یک جمله اشک او در می آمد و یکی دیگر از ویژگی های شهید حاج قاسم مردم داری بود.

استاندار کرمان، تصریح کرد: دشمن اهمیت موضوع شهید حاج قاسم را درک کرده و در فتنه اخیر؛ مزار حاج قاسم، بیت الزهرا و تمثال ایشان در میدان آزادی مورد طمع دشمن بود که ضربه بزند.

وی با اشاره به هر چه با شکوه تر برگزار شدن مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان، ابراز داشت: اولویت اول ما تأمین زیرساخت های گلزار شهدا تا سالگرد سوم است، زیرا همین الان هم مردم مشکل دارند و راه های دسترسی باید ساماندهی و تعریض انجام شود که کار از هفته آینده آغاز می شود.

فداکار تاکید کرد: پارکینگ خودروی زائرین باید تعیین تکلیف و ضروریات تأمین شود، زیرا بعد از سه سال از شهادت حاج قاسم، این وضعیت قابل قبول نیست.راه‌های دسترسی، پارکینگ باید تا قبل از مراسم سالگرد انجام شود تا مردم راحت برای زیارت بیایند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم در وصیت نامه خود توصیه هایی به علما و روحانیون دارند؛ تصریح کرد: حوزه های علمیه نیز برای برنامه ها بانی شوند.

استاندار کرمان خاطر نشان کرد: برای سالگرد شهادت حاج قاسم، همه ظرفیت اجرایی استان را پای کار می آوریم و دستگاه ها برای استفاده از ظرفیت مهمانسراها و نمازخانه های خود برنامه ریزی کنند.

فداکار، خاطر نشان کرد: معرفی شخصیت شهید سلیمانی برای همه ما باید یک هدف بزرگ باشد و فضائلی که در شخصیت ایشان وجود داشت بزرگ و خاص بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha