دانش آموزان و جوانان، مخاطبان اصلی گام دوم انقلاب

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش، گفت: دانش آموزان و نسل جوان، مخاطبان اصلی گام دوم انقلاب و جهاد تبیین هستند، که این مهم مورد توجه مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امیر غلامعلیان در مراسم نواختن زنگ ایثار و شهادت با اشاره به رشادت‌ های رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس، گفت: ۴۲ سال از دفاع مقدس می‌ گذرد، اما آنچه که همچنان از آن دوران تکرار می شود؛ رشادت و ایثاری است که برای حفاظت از این خاک و سرزمین رقم خورد.

وی افزود: با نگاه به گذشته و تاریخ این مرز و بوم به راحتی می توان دانست که آنچه که روی داده و توطئه‌ ها و بحران ها و تنها برای شکل نگرفتن و از بین رفتن نهال نوپای انقلاب بوده و این انقلاب همیشه تاریخ در معرض آسیب و تهدید دشمنان بوده و هست.

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش، تصریح کرد: ماندگاری ارتش با فرمان تاریخی امام خمینی(ره) برای این نظام رقم خورد و همچنان این نیرو در کنار این نظام مانده و در این مسیر چه بسا که اولین قربانی ترور هم شهید قرنی از فرماندهان ارتش بود و این‌ نشان دهنده پایبندی این نیرو برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امیر غلامعلیان با اشاره به دو کلید واژه گام دوم و جهاد تبیین، تاکید کرد: مخاطب این دو محور و مورد تاکید مقام‌ معظم رهبری گروه های مختلف به ویژه دردوران کنونی دانش آموزان و جوانان هستند، که همین افراد در دفاع مقدس و دوران انقلاب برای حفظ دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرانی از جان خود گذشتند و اکنون هم وظیفه دارند در جهاد تبیین پرتلاش و موثر باشند.

وی خاطر نشان کرد: جهاد تبیین یعنی هر کس هر تریبونی دارد نباید بگذارد چهل سال تلاش برای این نظام به فراموشی برسد و این نسل را از آسیب پذیری نجات دهد و نباید در تشریح این حکم قطعی مقام‌ معظم رهبری به عنوان یک فریضه کوچک ترین کوتاهی پذیرفتنی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha