رئیسی: اقتصاد ایران به زیرساخت‌های اقتصادی آسیا وصل شد

رییس جمهور اسلامی ایران گفت: با عضویت ایران درسازمان شانگهای رویدادی مهم است و از نظر اقتصادی ما به زیرساخت های اقتصادی آسیا وصل شدیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت،رئیس جمهور در آغاز سخنان خود با تبریک حلول ماه ربیع الاول، به رویداد فرهنگی اخیر اشاره کرد و گفت: خداوند را شاکر هستم برای دو رویداد مهم فرهنگی که ظرف ۱۰ روز گذشته رخ داد؛ یک رویداد فرهنگی و بزرگ و بی نظیر اربعین که بیش از سه و نیم میلیون نفر از مردم کشورمان و بیشش از ۲۰ میلیون نفر از زائران امام حسین (ع) ادای احترام کردند و رویدادی بزرگ را رقم زدند.

وی افزود: آنچه در مشهد مقدس رخ داد، چهار و نیم میلیون نفر در مشهد مقدس از سراسر کشور و جهان اسلام زائر امام رضا (ع) شد رویداد بزرگی بود که عشق مردم به اهل بیت را نشان داد و دولت هم وظیفه داشت با همه ظرفیت در خدمت تسهیل و خدمات رسانی به زائران را داشت.

رییس جمهور با ارایه گزارشی به دو سفر اخیر خود به اجلاس شانگهای و اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل و دیدارهای جانبی آنها پرداخت و اظهار داشت: عضویت ایران در شانگهای رویدادی مهم است و از نظر اقتصادی ما به زیرساخت های اقتصادی آسیا وصل شدیم؛ اعضای شانگهای بخش قابل توجهی از جمعیت جهان و اقتصاد جهان را در اختیار دارند.

این هفتمین گفت‌وگوی تلویزیونی آیت‌الله رئیسی با ملت ایران از ابتدای آغاز به کار دولت مردمی است. رییس جمهور پیش از این در چهارم تیرماه امسال در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی درباره مهمترین مسائل روز کشور از جمله روند اجرای طرح اصلاح و پرداخت عادلانه یارانه کالاهای اساسی و سایر مسائل روز در حوزه داخلی و خارجی سخن گفته بود.

این خبر به مرور تکمیل می شود...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha