تقدیر شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه از فراجا

شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه در بیانیه ای از تلاش خستگی ناپذیر پلیس و نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت، شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه با صدور بیانیه‌ای از تلاش خستگی ناپذیر پلیس و نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر تقدیر و تشکر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

دام توفیقاته سردار سرتیپ حسین اشتری

سلام علیکم

با احترام و عرض تسلیت ایام حزن اهل بیت از طرف شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه، تلاش خستگی ناپذیر پلیس و نیروی انتظامی را ارج نهاده، به شما برادر عزیز و نیروهای پرتوان پلیس، خدا قوت گفته و به شهدای گرانقدرتان درود می فرستیم.

جنس کار پلیس به گونه ای است که به طور پیوسته از سوی متخلفان، مفسدان، قانون شکنان و همه پادوهای شیطان، مورد توهین، اتهام و بی مهری قرار می گیرد و البته جنس نیروهای مؤمن و جهادگر عرصه امنیت هم به گونه ای است که از این توهین ها و فشارها، اثر نمی پذیرند و لذا می توان در وصفشان آیه شریفه جَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَلَا یَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ (مائده/54 )را تلاوت نمود.

احتراما ضمن حمایت همه جانبه از رشادت ها و اقدامات شجاعانه پلیس نیروی انتظامی در عرصه های دفاع از امنیت کشوربه استحضار می رساند؛ دلسوزان نظام و دوستداران شما عزیزان در حوزه، فکر می کنند نیروی انتظامی از جهت قدرت رسانه ای، می تواند قوی تر از گذشته باشد.

شاید اگر مشاوران رسانه ای این نیر ی مقتدر مظلوم، تقویت شوند، سریع تر و هنرمندانه تر گزارش عملکرد آن مجموعه محترم به جامعه منعکس می گردد ونیز بهتر از همیشه پاسخگوی شبهات، انتقادات و لجن پراکنی های دشمنان خواهد بود.

در پایان ضمن دعای خیر برای جناب عالی و همکاران محترم، برای هرگونه همکاری و پشتیبانی فرهنگی اعلام آمادگی می نمائیم.

خداوند بر عمر و عزت فرماندهی محترم کل قوا و همه نیروهای نظامی و انتظامی بیفزاید.

شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه

محمود مقدمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha