برپایی نمایشگاه عکس «جلوهای دفاع مقدس »در مرکز آموزش درمانی حضرت زینب (س) شیراز

به مناسبت چهل دومین سالگرد هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس با عنوان «جلوهای دفاع مقدس»حاوی تصاویری از رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب (س) برپا شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز آموزش درمانی حضرت زینب (س) با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این نمایشگاه تصاویری از شهدای والامقام و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی همراه با فضاسازی متناسب با ایام دهه صفر و نیز همراه با سنگر نمادین در محوطه این بیمارستان دایر شد.

«سهیلا رفیعی» افزود: در این نمایشگاه بیش از ۲۰ قطعه عکس از هشت سال جنگ تحمیلی با عنوان جلوه هایی از ایثار و رشادت رزمندگان و در جبهه ها است به تصویر کشیده شد.
او اضافه کرد: بر پایی این نمایشگاه که تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه دارد گام مهمی در راستای ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت، راه و اهداف عالیه شهدا می باشد.
رفیعی،هم چنین به ویژه برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت چهل و دومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس از سوی کانون بسیج جامعه ‏پزشکی حضرت زینب (س) اشاره کرد.
مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی حضرت زینب (س) هدف از برگزاری این نمایشگاه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب و یادآوری حماسه‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.
در این نمایشگاه تصویر از حضور رزمنده بسیجی « عنایت رهگذر » از کارکنان ایثارگر مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س) در محورهای مختلف عملیاتی به دست آمده است که لحظات نابی را در جمع کارکنان رقم زده است.
این نمایشگاه عکس و پوستر با همکاری بسیج جامعه پزشکی،امور فرهنگی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس دایر شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha