همزمان با هفته دفاع مقدس، از ۲ خانواده شهید و ایثارگر تجلیل شد

سرپرست مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز، بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا تاکید کرد، و همدلی و وحدت ملی را موجب پیروزی و سربلندی این سرزمین دانست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس، دکتر "کمال فخرپور" در دیدار از خانواده شهید "نجفیان" و همکار ایثارگر "قیض اله صادقی" دفاع مقدس را به ‌عنوان یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ کشور و اوج تبلور رشادت‌ها و از جان ‌گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرز و بوم و سالروز پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی نام برد و گفت: روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پرافتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود کرد و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

سرپرست مرکز بهداشت شهدای انقلاب، افزود: آنچه که ماحصل جنگ است، امنیت و آرامشی است که سالهاست ادامه دارد، و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان و در مسیر آشنایی مردم به ‌خصوص نسل جوان با ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس، قدم برداریم.

در آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس از خانواده شهید نجفیان و همکار ایثارگر "فیض اله صادقی" با حضور جمعی از مسولان واحد های ستادی مرکز بهداشت شهدای انقلاب، تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha