دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان فارس معرفی شد

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی، به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان فارس معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)از فارس, معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با اعلام این خبر گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی در سال جاری، از بین دستگاه های اجرایی استان، به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» افزود: در اجرای مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و براساس مصوبه شورای راهبری توسعه مدیریت استان، دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شاخص نحوه ارایه خدمات در میز خدمت حضوری، توانست رتبه برتر استان را کسب کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با اشاره به نقش مسوولان و مدیران حوزه های مختلف دانشگاه و کارکنان به ویژه شاغلان در میز خدمت دانشگاه در پاسخگویی مطلوب و سریع به درخواست های مردمی، از تلاش های آنان قدردانی کرد.


در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی که با حضور استاندار فارس و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و روسای دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، دکتر «محمود نجابت» مشاورعالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به نیابت از رییس دانشگاه، لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را دریافت کرد.

خبرنگار:جمشید غضنفری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha