انتظارات بازنشستگان مورد توجه قرار گیرد

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: همگی می دانیم با ورود به سن سالمندی، هزینه و انتظارات بازنشستگان افزایش می یابد و لازم است به این قشر توجه شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، غلامرضا منتظری در نشست علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت اقدامات اغتشاشگران و تشکر از مدافعان امنیت گفت: به وزیر آموزش و پرورش تذکر می دهم و از ایشان انتظار می رود در تحقق اجرای کامل رتبه بندی و مهرآفرین گام های جدی تری برداشته شود تا منزلت و کرامت فرهنگیان بیش از این خدشه دار نشود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم افزود: انتظار می رود اعتبار مورد نیاز اردوگاه نشاط گرگان و کانون فرهنگی تربیتی آق قلا تامین شده که با وجود مصوبات سفر به این استان هنوز ابلاغ نشده است.

وی در تذکرش دیگری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: پس از گذشت یکسال هنوز اقدامی برای درمانگاه تامین اجتماعی حوزه انتخابیه نشده است. همچنین لازم است مطالبات بازنشستگان کشوری و لشگری به طور کامل پرداخت شود، همگان می دانیم این عزیزان وقتی به سن سالمندی می رسند، انتظارات آنها نیز فزون می گیرد، امیدوارم در این امر تسریع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha