قوه قضائیه با اقتدار تحرکات اخیر را پیگیری کند

نماینده مردم بم و ریگان در مجلس با اشاره به فتنه‌هایی که توسط افراد بی‌بصیرت و با تحریک مردم رخ داده است، گفت: برخی کسانی که از حقوق این ملت سوء استفاده کردند باید قاطعانه با آنها برخورد شود، قوه قضائیه نیز با اقتدار و مجدانه باید این موضوع را پیگیری کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: انقلاب اسلامی ایران که دست چپاولگران و غارتگران بین‌المللی آمریکایی و اروپایی را از سرمایه‌های این ملت قطع کرد و فریاد آزادی و استقلال سر داد باعث عصبانیت قدرت‌های خارجی و دشمنی با ملت شجاع و غیور اسلامی گردید. از آن زمان تاکنون فتنه‌هایی را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران ایجاد کرده‌اند و در فتنه اخیر اقداماتی را انجام دادند اما مردم ما هوشیارانه و آگاهانه در صحنه مقابل آنها حضور پیدا کرده‌اند.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس افزود: خواست امروز ملت ما این است که افرادی که به عنوان افراد بی‌بصیرت اقداماتی را انجام داده و باعث تحریک شده‌اند و همین طور برخی کسانی که از حقوق این ملت سوء استفاده کردند باید قاطعانه با آنها برخورد شود، قوه قضائیه نیز با اقتدار و مجدانه باید این موضوع را پیگیری کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha