رونق بافت فرسوده در بستر ارائه مشوق‌های ساخت

عضو شورای شهر تهران گفت: بحث ماده ۱۵ قطعی شده است و افزایش طبقات در بافت فرسوده دورنمای خوبی را در این بافت ایجاد کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور نود و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و با اشاره به ساخت مسکن در مجموعه جنگ افزار سازی اظهار کرد: این پروژه می‌تواند منجر به کاهش بار ترافیکی شود و منطقه ۱۳ را با گشایش‌های جدی مواجه کند.

وی با اشاره به بافت فرسوده گفت: بحث ماده ۱۵ قطعی شده است و افزایش طبقات در بافت فرسوده دورنمای خوبی را در این بافت ایجاد کرده است.

عضو شورای شهر تهران گفت: برخی به عنوان اعتراض تهران را به اغتشاش کشاندند، ما اعتراض را قانونی می‌دانیم اما اغتشاش را صلاحیت‌دار نمی‌دانیم در حال حاضر برای هر اتوبوس باید ۵ میلیارد تومان هزینه شود و حدود ۴۹ اتوبوس خسارت جدی دیده و این به معنای آن است که در دوره کنونی که تلاش می‌کنیم ظرفیت اتوبوس‌های تهران را افزایش دهیم تعدادی زیادی از اتوبوس‌های ما دچار تخریب می‌شوند.

سروری با اشاره به تخریب اموال عمومی بیان کرد: بیش از ۱۰۰۰ تابلو ترافیکی، ۲۵۰۰ متر نرده، ۱۰۱ ایستگاه اتوبوس و دو پل مکانیزه تخریب شده‌اند.

وی تصریح کرد: دیوار، اسنپ و دی جی کالا چگونه به خود اجازه می‌دهند که در این دوران نظم و امنیت مردم را مورد هدف قرار دهند، چرا دولت و دستگاه قضا مقابل این مجموعه‌ها و سلبریتی ها نمی‌ایستد اینها باید بدانند قرار است به مردم خدمت کنند و قرار نیست اقداماتی را در جهت بی نظمی انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha