تسهیل در امر درمان مردم، رسالت اصلی بیمه ها است

استاندار کرمان، گفت: رسالت اصلی بیمه‌ ها تسهیل درمان مردم در ابعاد مختلف است و بیمه ظرفیت بسیار خوبی است که در دنیا تجربه شده است و بر اساس الگوهای بیمه ای که وجود دارد می توان از آن استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در جلسه شورای هماهنگی سازمانهای بیمه گر استان؛ الکترونیکی کردن نسخه‌ های درمانی را کار بزرگی دانست و اظهار کرد: این کار دستاوردهای بزرگی بدنبال داشته و از بسیاری از تخلفات جلوگیری کرده است.

وی افزود: داده‌های آماری نسخه های الکترونیکی، امکان تحقیق و پژوهش را ایجاد کرده است، لذا باید سعی شود بار مالی درمان تا جایی که امکان دارد از دوش مردم برداشته شود و بیمه‌ ها در این زمینه راهکار داشته باشند.
تسهیل در امر درمان مردم، رسالت اصلی بیمه ها است

بیمه تکمیلی، یک ضرورت برای جامعه است

استاندار کرمان؛ با بیان اینکه رسالت اصلی بیمه‌ ها تسهیل درمان مردم در ابعاد مختلف است، تصریح کرد: امروزه بیمه تکمیلی یک ضرورت برای جامعه است و باید در این حوزه برای استفاده بیشتر مردم تلاش کرد که تسهیل شود و این امر برای بیمه‌ ها نفع اقتصادی دارد.

فداکار با بیان اینکه سالمندی یک پدیده در کشور است که رو به افزایش بوده و از طرفی نیاز به خدمات درمانی را هم افزایش می‌ دهد، خاطر نشان کرد: از طرح‌ های خدمات سالمندی در خانه‌ ها حمایت خواهیم کرد و کرمان می‌ تواند پایلوت طرح‌ های خدمات سالمندی در کشور باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: این طرح‌ می تواند در مرحله اول با بازنشستگان شرکت‌ های بزرگ اقتصادی در استان کرمان اجرایی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha