اختصاص بیش از یکهزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه راهداری استان کرمان

مدیر کل راهداری جنوب استان کرمان از انعقاد بیش از یکهزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه راهداری خبر داد و گفت: مهمترین اقدامات صورت گرفته در حوزه راه‌های جنوب کرمان انجام اقدامات پیشگیرانه در مقابل سیلاب و میزان تاب آوری زیرساخت ها در سیلاب می باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی محمودی با اشاره به انعقاد ۱۰۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه برای اجرای طرح‌ های راهسازی و حمل و نقلی در ۶ ماهه نخست امسال، گفت: در حوزه جنوب کرمان آنچه که می‌ تواند آهنگ توسعه و پبشرفت این منطقه را سرعت بخشد، توجه به توسعه زیرساختی در حوزه راهداری و حمل و نقل است؛ که در مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای جنوب کرمان برای رسیدن به حق واقعی این منطقه گام‌ های خوبی برداشته شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای جنوب استان کرمان، تصریح کرد: با جدیت تمام طرح های راه‌ های روستایی که روند ساخت و احداث آن‌ ها بیش از ۱۸ سال متوقف شده بود را آغاز و در حال حاضر بیش از ۷۰ کیلومتر راه روستایی با اعتبار بیش از ۳۱۵ میلیارد تومان ساخته و زیر بار ترافیکی قرار گرفته که ماحصل آن برخورداری ۸۴۲۰ خانوار از راه روستایی مناسب در حوزه ۷ شهرستان جنوبی استان است.

محمودی؛ از انعقاد بیش از ۴۳۲ میلیارد تومان اعتبار در حوزه راهداری خبر داد و بیان کرد :مهمترین اقدامات صورت گرفته در حوزه راه‌ های جنوب کرمان انجام اقدامات پیشگیرانه در مقابل سیلاب و میزان تاب آوری زیرساخت‌ ها در سیلاب، احداث و ترمیم پل‌ های سطح حوزه، انجام روکش آسفالت و ایمن سازی محورها، بهسازی و رفع نقاط پر تصادف در محورها بوده است.

وی از انعقاد تفاهم نامه همکاری برای احداث راه روستایی با هدف خدمت رسانی به مردم در دورترین و محروم‌ ترین نقاط منطقه جنوب کرمان با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر و بیان کرد: با ساخت و احداث این محور مردم روستاهای چاه ابراهیم، طبق و دازان از راه روستایی مناسب بهره‌ مند خواهند شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای جنوب کرمان با اشاره بع انعقاد قرارداد قریب الوقوع با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای ورود به حوزه راهسازی جنوب استان کرمان، تصریح کرد: با ورود مجموعه‌ های قوی به حوزه توسعه زیر ساخت‌ های راه در جنوب کرمان آینده روشنی برای منطقه متصور هستیم.

مجتبی محمودی احداث و در دست احداث بودن محورهای فاریاب زهمکان _ارزوئیه، فاریاب _حاجی آباد_بندرعباس و قلعه گنج_رمشک_کتیج، فاریاب _قرقوطوییه رابر، منوجان، آب باد , بی بی جغین را طرح های مهم به رغم روستایی بودن در توسعه منطقه مهم دانست.

وی؛ احداث مجتمع‌ های خدماتی رفاهی، نمازخانه‌های بین راهی، پاسگاه‌ های پلیس راه و... را از دیگر طرح های زیر ساختی و تکمیل کننده حلقه توسعه‌ ای منطقه برشمرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha