ضرورت تربیت دانش آموزان در تراز ۴ هزار و ۲۰۰ شهید منطقه ۱۷

رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۷ گفت: باید دانش آموزانی تربیت کنیم که در تراز ۴۲۰۰ شهید منطقه باشند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، آئین افتتاحیه مدرسه خیرساز شهید دکتر محمدحسین اسدی لاری با حضور رضا شنگی شهردار منطقه، عظیم گل محمدی رئیس آموزش و پرورش منطقه، کاظم خدمتی شهردار ناحیه 3 و جمعی از مدیران آموزش و پرورش و علما منطقه برگزار شد .

گل محمدی در این مراسم گفت: شما دانش‌آموزان باید در طول سال تحصیلی زندگینامه شهید اسدی لاری را مطالعه کنید؛ زیرا این شهید، جز یکی از نوابغ و عضو کانون نابغه‌های جهانی بوده است. مسئولیت در برابر دانش‌آموزان مسئولیت در برابرخداست.

گل محمدی مطرح کرد: همه اقدامات آموزش و پرورش در منطقه به منظور تربیت شهروند خداجو، دانا و توانا است. شما دانش آموزان میتوانید با سعی و تلاش مانند حاج ابراهیم همت شهید بهشتی و شهید مطهری شوید. دانش‌آموزان برای ما خط قرمز هستند و به ما سپرده شده‌اند بنابراین موظف هستیم که برای آنان برنامه داشته باشیم .

وی ضمن اشاره به نوع تربیت دانش‌آموزان تصریح کرد: باید دانش‌آموزی تربیت کنیم که ادب و حق الناس را بداند؛ هم چنین باید دانش‌آموزانی تربیت کنیم که در تراز ۴۲۰۰ شهید منطقه باشند.

در ادامه حجت الاسلام مقدم پدر شهیدان مقدم و یکی از علمای منطقه، بر خواندن نماز، قرآن و احترام به والدین و معلمین تاکید کرد .

در پایان از برخی از خانواده‌های شهدا و دانش‌آموزان نخبه مدرسه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha