کاهش تصادفات و ترافیک با اصلاح هندسی در محدوده شمال به جنوب بزرگراه نواب

شنگی گفت: با اصلاح هندسی این محدوده، امید است آمار تصادفات اعم از جرحی، خسارتی و فوتی بزرگراه نواب و همچنین ترافیک، به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی شهردار منطقه در خصوص اصلاح هندسی در محدوده شمال به جنوب بزرگراه نواب صفوی، گفت: از پل هلال احمر تا رینگ 9 دی، بخشی از مسیر کندرو حاشیه بزرگراه با مسیر تندرو تلاقی دارد که این موضوع، محدوده مذکور را به یکی از نقاط حادثه خیز و پرترافیک بزرگراه نواب صفوی تبدیل کرده است.
شهردار منطقه افزود: طی سال های گذشته، در این محدوده تصادفات خسارتی و جرحی متعددی به وقوع پیوسته است، ضمن اینکه در ابتدای سال گذشته بروز یک فقره تصادف در همین محدوده منجربه فوت یکی از شهروندان شده است.
شنگی تصریح کرد: آمار بالای تصادفات در این محدوده به این دلیل است که مسیر تندرو با کندرو بزرگراه نواب از یکدیگر تفکیک نشده، همچنین تعدد رویکردها در این مقطع متنوع است، از جمله مسیر کندرو به روی رینگ و مسیر تندرو به کنارگذر حاشیه رینگ به صورت دو رویکرد متقاطع سبب بروز عمده تصادفات این محدوده بوده است.
شهردار منطقه در ادامه اظهار داشت: برای رفع این معضل چندین ساله، اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران طرحی تحت عنوان اصلاح هندسی و ایمن سازی محدوده فوق را تهیه کرد که پس از اصلاحاتی که در منطقه بر روی آن انجام گرفت، اینک در حال اجرا است.
شنگی گفت: اجرای اصلاح هندسی این محدوده از بزرگراه نواب صفوی با کمترین میزان تخریب و سرعت بالا از هفته دوم مهرماه آغاز شده که در آینده ای نزدیک به اتمام می رسد.
شهردار منطقه خاطرنشان کرد: با اصلاح هندسی این محدوده، امید است آمار تصادفات اعم از جرحی، خسارتی و فوتی بزرگراه نواب به میزان قابل توجهی کاهش یابد.انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha