بروزترین خدمات درمان‌ ناباروری با تعرفه دولتی در بیمارستان طالقانی ارایه می‌شود

جراح زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به این‌که کلینیک IVF و ناباروری بیمارستان آیت‌الله طالقانی یکی از مجهزترین و بروزترین مراکز درمان و تشخیص ناباوروی است، گفت: این مرکز فوق تخصصی خدمات تشخیصی، درمانی و جراحی را با تعرفه دولتی ارایه می‌دهد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،دکتر ساغرصالح‌پور به معرفی مرکز درمان ناباروری و IVF بیمارستان آیت‌الله طالقانی پرداخت و گفت: مرکز درمان ناباروری طالقانی در سال ۱۳۸۲ راه‌اندازی و در حال حاضر به عنوان مرکزی پیشرفته در زمینه درمان ناباروری و بخش IVF فعال است.

وی ادامه داد: در حال حاضر فضای کافی برای انجام اقدامات سرپایی و جراحی بیماران در زمینه درمان ناباروی وivf وجود دارد.

دکتر صالح‌پور ضمن معرفی قسمت‌های مختلفی که خدمات درمان ناباروری در بیمارستان طالقانی را انجام می‌دهند توضیح داد: کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی زنان و مردان، کلینیک‌ درمان تخمدان پلی‌کیستیک، شکست مکرر لانه گزینی، سقط مکرر، کلینیک ذخیره‌سازی و حفظ باروری، مرکز درمان ایندومتریوز و یا تخصص‌هایی که به درمان و پیگیری نازایی و باروری کمک می‌کنند، فعالیت دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از ارایه خدمت در آزمایشگاه جنین شناسی و آنالیزاسپرم پیشرفته تشخیصی در بیمارستان طالقانی خبر داد و یادآوری کرد: تمام خدمات باروری و درمان نازایی در این مرکز تحت پوشش تمامی بیمه‌های پایه و با تعرفه‌های دولتی انجام می‌شود.

جراح زنان و زایمان دانشگاه اضافه کرد: در زمینه ناباروری سه پزشک فوق تخصص در حال فعالیت هستند، همچنین دو جنین شناسP.hD و همکاران اورولوژیست مردان، متخصصان طب ورشی، تغذیه و غدد خدمات تخصصی و فوق تخصصی را انجام می‌دهند.

دکتر صالح‌پورادامه داد: در درمانگاه شکست لانه‌گزینی نیز همکاران ژنتیک فعالیت دارند که در تمام زمینه‌ها به صورت فوق خصصی در حال ارایه خدمت هستند.

وی با تاکید بر این‌که تمامی اعمال جراحی IVF، جراحی مربوط به مردان و لاپاراسکوپی و سایر درمان‌های پیشرفته در این مرکز انجام می‌شود ادامه داد: در بیمارستان طالقانی علاوه بر کلینیک‌های سرپایی ناباروری، کلینیک‌ کف لگن، کلینیک فوق تخصصی طب مادر و جنین و فوق تخصصی آنکولوژی نیز خدمت ارایه می‌دهند.

حفظ باروری قبل ازانجام درمان‌های شیمی درمانی با تعرفه دولتی و تحت پوشش بیمه از دیگر مواردی بود که این عضو هیئت علمی به آن اشاره کرد.

وی ادامه داد: در این مرکز سالانه بین ۳۰ تا ۴۰ مورد انتقال و انجام IVFبا موفقیت بیش از ۳۵ درصد، ۲۵۰۰ ویزیت و بیش از ۵۰ مورد لاپاراسکوپی درماه انجام می‌شود.

دکتر صالح‌پور با بیان اینکه همه افراد می‌توانند از خدمات درمان ناباروری با پایین‌ترین هزینه در بیمارستان طالقانی بهره‌مند شوند، خاطرنشان کرد: حفظ باروری و فیریز تخمک و اسپرم، فریز جنین برای زنان و مردانی که به سرطان مبتلا شده‌اند و قدرت باروری آنها کاهش یافته نیز در این مرکز انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha