راه‌اندازی آسانسورهای ایستگاه‌های خط ۷ مترو آغاز شد

مجری خط ۷ مترو تهران با اشاره به روند راه‌اندازی آسانسورهای ایستگاه‌های خط ۷ مترو پایتخت، گفت: آسانسور ایستگاه مهدیه در خط ۷ با اخذ مجوزهای لازم، بهره برداری شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ محمود یوسفی مجری خط ۷ مترو تهران با اعلام این مطلب گفت : به موجب اعمال برخی تغییرات در آسانسورهای خط ۷ روند راه اندازی آنها شروع شده و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری ، بخش قابل توجهی از این آسانسورها مورد بهره برداری قرار گیرد . در خط ۷ و تا به امروز ۳۲ دستگاه آسانسور ساخته شده اما بلااستفاده وجود داشته که با توافقات صورت گرفته ، سایر آسانسورهای ایستگاه های دیگر هم به نوبت وارد مدار بهره برداری قرار خواهند گرفت .

مجری خط ۷ مترو تهران در ادامه گفت : آسانسور از جمله زیرساخت های ضروری یک ایستگاه برای بهره برداری عمومی به حساب می آید و احداث آن در هر ایستگاه ، هزینه های خاص خود را در بر دارد ؛ به تعبیر دیگر با تفاهم صورت گرفته و طی روند جدید ، امکان استفاده آسانتر از ایستگاه های مترو برای عموم شهروندان فراهم می شود تا سرمایه گذاری انجام شده در این زمینه ، هدر نرفته و به بهترین شکل ممکن ، مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha