کد خبر: 190132
۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۱۲
کشف سه محموله مواد مخدر در بم

طبق اعلام فرماندهی انتظامی استان کرمان و دادستانی بم؛ سه محموله شیشه، تریاک و حشیش در محور بم به کرمان کشف و متهمان نیز دستگیر و تحویا مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۵۵ کیلو تریاک و ۲۲۰ کیلو حشیش خبر داد

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در پی دریافت خبری از سوی پلیس استان البرز، مبنی بر ورود دو دستگاه خودروی پژو حامل مواد مخدر به حوزه شهرستان "بم" به سرعت وارد عمل شده و با انجام اقدامات اطلاعاتی بعدی، مسیرهای احتمالی عبور خودروهای مورد نظر را شناسایی کردند.

وی افزود: در ادامه ماموران پلیس با استقرار نامحسوس در چند نقطه از محور "بم - کرمان" متوجه عبور ۲ دستگاه خودروی سواری از جاده های خاکی محدوده این محور شده و طی یک عملیات تاکتیکی با تعقیب خودروها توسط یک تیم و قرار دادن خارک در مسیر آنان توسط تیم های دیگر و همچنین تیراندازی به لاستیک ها موفق شدند هر دو خودرو را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف ۲۵۵ کیلوگرم تریاک و ۲۲۰ کیلوگرم حشیش از خودروی قاچاقچیان و دستگیری ۲ متهم، بیان کرد: در بازجویی از متهمان به اطلاعات موثقی در رابطه با دیگر تحرکات حوزه حمل مواد مخدر دست یافتیم، که با طرح ریزی عملیاتی و انعکاس این موارد به پلیس دیگر استان ها و همپوشانی آنان، عملیات های غافلگیرانه ای را در پیش خواهیم داشت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از کشف ۳۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه خبر داد

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ بهنام جعفری زاده، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم در مسیر این شهرستان به کرمان به یک دستگاه کامیون باری مشکوک می‌ شوند و جهت بازرسی به پارکینگ حاشیه جاده منتقل می‌ شود.

وی افزود: در این حین راننده قصد فرار داشته است که با هوشیاری ماموران از فرار وی جلوگیری می‌ شود.

این مقام قضایی با بیان اینکه متهم ساکن یکی از استان‌ های غربی کشور است و قصد انتقال این مواد را به مرکز کشور داشته است، گفت: ارزش ریالی مواد مکشوفه بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال می‌باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم، تصریح کرد: پرونده به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بم ارجاع شده و متهم به اتهام حمل ۳۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه تفهیم اتهام شده و با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی و تحقیقات در حال انجام می‌ باشد.

جعفری زاده، تاکید کرد: برخی افراد به منظور تحصیل درآمد نامشروع، نظم و امنیت جامعه را در معرض مخاطره قرار می‌ دهند، که علاوه بر برخورد قاطع قضایی، شناسایی و ضبط کلیه اموالی که از آن جرم بدست آورده اند نیز در دستور کار می‌ باشد.

وی خاطرنشان کرد: دادستانی اجازه نخواهد داد عناصر ناامنی نظم وامنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند و با سوداگران مرگ با قاطعیت برخورد قضایی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha