آماده باش تیم‌های هلال احمر خوزستان در پی پیش بینی بارش باران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آماده باش تیم‌های امدادی این جمعیت در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال ورود سامانه بارشی جدید به استان در روزهای پایانی هفته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت،وحید شعبانی گفت: با توجه به اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی در خصوص احتمال ورود سامانه بارشی گسترده از روز چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه هفته جاری به استان خوزستان و احتمال وقوع سیلاب و جاری شدن روان آب‌ها در مسیل‌ها و طغیان برخی رودخانه‌های فصلی، تمام تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر خوزستان در سراسر استان در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: تمامی توان لجستیک امدادی در پایگاه‌های عملیاتی و شعب هلال احمر آماده به کار شده و تیم‌های تخصصی و پشتیبانی این جمعیت نیز آماده پاسخگویی سریع به سوانح احتمالی و ارائه خدمات امداد و نجات به متاثرین از شرایط ناپایدار جوی پیش بینی شده هستند.

وی همچنین از هم استانی‌های خواست با جدی گرفتن اخطارهای عوامل امدادی مبنی بر پرهیز از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و قرار نگرفتن در معرض برخورد صاعقه در مناطق کوهستانی همچون همیشه همکاری لازم را با تیم‌های امدادرسان داشته و در صورت نیاز به دریافت خدمات امداد و نجات از طریق شماره گیری شماره ۱۱۲ مراتب را اطلاع رسانی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha