10 هزار چادر و بیش از 40 هزار پتو در کمتر از یک ماه تولید شد

محمدرضا امیریان با اشاره به این که خطوط تولید نساجی هلال با تمام توان در حال ساخت محصولات امدادی است از تولید 10 هزار و 271 دستگاه چادر امدادی و 44 هزار و 681 تخته پتو در ماه گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ محمدرضا امیریان، مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران با اشاره به این که خطوط تولید نساجی هلال با تمام توان در حال تولید محصولات امدادی است، گفت: در بازه زمانی 20 مهرماه تا 25 آبان ماه، 10 هزار و 271 دستگاه چادر امدادی و 44 هزار و 681 تخته پتوی امدادی تولید شده است.

وی افزود: در سایر خطوط تولید شرکت نساجی هلال نیز 181 هزار عدد لوله مبلی و 2100 ثوب انواع پوشاک گرم تولید شده است تا در هنگام حوادث در میان متاثرین توزیع شود.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر با اشاره به این که جمعیت هلال احمر در عرصه تولید تلاش می‌کند تا نیازهای کشور را تامین کند، خاطرنشان کرد: نساجی هلال در ماه گذشته 4 هزار و 720 عدد محصولات سراجی و کوله سربازی و 4 هزار 100 کیلوگرم انواع نوار و محصولات قیطان بافی تولید شده است.

مدیرعامل شرکت نساجی هلال ایران تاکید کرد: هلال احمر در راستای تحقق شعار سال و در همکاری با شرکت های دانش بنیان تلاش می‌کند تا محصولاتی با کیفیت تولید کرده تا در زمان وقوع بحران بتواند پشتیبانی کاملی داشته و بدون کاستی به یاری متاثرین از حوادث بشتابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha