بارش برف و باران در محورهای چالوس و هراز

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در محورهای چالوس و هراز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت،مهرداد برقی، کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور، وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری را اعلام کرد و گفت: در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان جریان دارد.

کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور از بارش برف و باران در محور چالوس و هراز خبر داد و گفت: محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت نیز با بارش باران همراه است.

برقی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک خبر داد و گفت: در آزادراه کرج - قزوین محدوده‌های مهرشهر و حصارک ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

وی افزود: در محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس هک ترافیک نیمه‌سنگین است.

کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور به اعلام آخرین وضعیت جوی محورها پرداخت و گفت: برخی از محورهای استان‌های البرز و مازندران با بارش پراکنده برف و باران همراه است.

برقی گفت: در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، همدان، مازندران، قزوین و تهران نیز شاهد بارش باران هستیم.

وی خاطر نشان کرد: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha