همایش ۴ هزار نفری اقتدار بسیجیان در سیرجان

همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و همزمان با سراسر استان کرمان، با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت مسئولین و مردم سیرجان همایش اقتدار بسیجیان با حضور ۴ هزار نفر از اقشار مختلف بسیج در سیرجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی یعقوبی پور فرماندار ویژه سیرجان در حاشیه این مراسم با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: بسیج متشکل از اقشار مختلف مردم در اقصی نقاط کشور با هدف خدمت رسانی و ایجاد نظم و آرامش و امنیت و اقتدار ایران، ۴۳ سال در کنار مردم بوده است و این همایش نیز گوشه‌ای از حضور بسیجیان در صحنه است.

وی افزود: بسیجیان در بحران‌ ها و حوادث طبیعی به ویژه مقابله با ویروس منحوس کرونا و سیل اخیر در کنار مردم بودند و تا آخرین لحظه بدون هیچ چشم‌ داشتی به آنها کمک کردند؛ امروز نیز در برقراری آرامش و امنیت برای همشهریان شبانه روز تلاش می‌کنند تا کسی نتواند امنیت و آسایش را از مردم سلب کند.

همایش ۴ هزار نفری اقتدار بسیجیان در سیرجان

سرهنگ علی دستوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیرجان نیز با تشریح اقدامات انجام شده در یک سال اخیر به ویژه برنامه های انجام شده در هفته بسیج ،تصریح کرد: حضور باشکوه مردم مخصوصا در همایش اقتدار بسیج امروز شهرستان سیرجان، نشانگر ایستادگی مردم پای اعتقادات، نظام جمهوری اسلامی، عهد و پیمان های خود با امام(ره)، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری است .

شایان ذکر است؛ همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، همایش دیدار بسیجیان با رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران برگزار شد، که بیش از ۴ هزار نفر از بسیجیان سیرجان به همراه اقشار مختلف مردم، خانواده‌ های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان از جمله امام جمعه موقت، فرماندار ویژه، اعضای شورای تامین و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان به صورت مجازی در این همایش باشکوه تحت عنوان رزمایش اقتدار بسیج شرکت کردند.

همایش ۴ هزار نفری اقتدار بسیجیان در سیرجان

در این مراسم با لبیک گویی بسیجیان با آرمان های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا، تجدید میثاق و پیمان شد و در پایان از تعدادی از فرماندهان و بسیجیان فعال شهرستان تجلیل شد.

عکاس: مصطفی زیدآبادی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha