تعامل با دستگاه قضایی تسهیل بخش مسیر تولید

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، گفت: تعامل موجود با دستگاه قضایی مسیر حل مشکلات واحدهای تولیدی را تسهیل می کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید مهدی طبیب زاده در آئین افتتاح اولین هیئت صلح اتاق بازرگانی کرمان، با بیان این مطلب که هیئت نمایندگان اتاق کرمان تلاش دارند از حمایت های مشروع اقتصادی حمایت نمایند، تاکید کرد: تعامل موجود با دستگاه قضایی مسیر حل مشکلات واحدهای تولیدی را تسهیل می کند.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان حمایت لازم را از سوی قوای قضاییه، اجرایی و مقننه داریم، افزود: تلاش می کنیم با تجهیز به امکانات و دانش مورد نیاز مشاور امینی برای هر سه قوه باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان بیان کرد: آمادگی داریم که در پرونده های دستگاه قضایی نیز اظهار نظر کارشناسی داشته و از این مسیر همراه و همگام دستگاه قضایی گام برداریم.

طبیب زاده با اشاره به اینکه در گذشته برخی مشکلات و اختلافات مربوط به فعالان اقتصادی با پیگیری اعضای اتاق بازرگانی استان کرمان پیگیری با صلح و سازش و بدون مراجعه به دستگاه قضایی برطرف شده است، ادامه داد: با تشکیل هیئت صلح در اتاق بازرگانی این اقدامات با کیفیت و هدفمند دنبال می شود.

وی، تشکیل دادگاه های خاص جرایم اقتصادی و دادگاه های تجاری را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: لازم است که این اقدام در استان کرمان به صورت جدی دنبال شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، استفاده از ظرفیت نهاد داوری در کنار هیئت صلح را نیز مورد اشاره قرار داد و اذعان داشت: آمادگی داریم در حوزه آموزش نیز به دستگاه قضایی کمک کنیم تا پرونده های اقتصادی با سرعت و کیفیت بیشتر مورد رسیدگی قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha