ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۷۲۱ کیلو مواد مخدر در سیرجان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۷۲۱ کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری ۲ قاچاقچی در عملیات فوق العاده سرعتی تکاوران قرارگاه عملیات رزم و پلیس شهرستان سیرجان خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری، گفت: ماموران قرارگاه عملیاتی ابوذر پس از یک ماه کار اطلاعاتی شبانه روزی از ورود یک محموله سنگین مواد مخدر به شهر سیرجان و زمان دقیق تحویل آن به عاملان حمل مواد افیونی مطلع و عملیاتی را با همکاری ماموران پلیس سیرجان برای کشف این محموله طرح ریزی کردند.

وی افزود: در این راستا ماموران با حضور در یکی از شهرک های صنعتی سیرجان راننده یک دستگاه کامیون را درست در لحظه تحویل مواد مخدر به سرنشین یک دستگاه خودروی پژو غافلگیر و ضمن دستگیری هر دو متهم و کشف ۲۸ بسته تریاک، در ادامه نیز در بازرسی از منزلی مربوط به متهمان چند بسته مواد مخدر و روانگردان دیگر را هم کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف در مجموع ۷۲۱ کیلو مواد مخدر شامل ۵۸۹ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک، ۴۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مرفین و ۸۲ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه طی این عملیات ضربتی خاطرنشان کرد: اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی دیگر عاملان دخیل در حمل و توزیع این محموله در دست انجام است و به زودی این چنین عملیات های سر بزنگاه دیگری نیز رقم خواهد خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha