رفع موانع تولید در کردستان یکی از اولویت های صمت است

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: تلاش در راستای رفع موانع تولید کردستان یکی از اولویت های اصلی صمت کردستان است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، بختیار خلیقی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: در حال حاضر کار بررسی وضعیت واحدهای تولیدی و اقتصادی مشکل دار به درستی کارشناسی می شود تا به بهترین شکل ممکن به واحدهای اقتصادی و تولیدی استان کمک شود.

وی افزود: مدیران و مسولان بانک های عامل و دستگاه نظارتی استان باید خود را نماینده واقعی مردم استان بدانند و در این راستا همه مدیران باید براساس شرایط و مقتضیات تصمیم گیری کرده و برای توسعه استان از تمام ظرفیت ها و اختیارات استفاده کنند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اعلام اینکه ۷۲ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید انجام شده، افزود: از مصوبات انجام شده یک هزار و ۴۹۵ مصوبه بانکی، ۵۴ مصوبه مالیاتی و ۴۵۶ مصوبه هم مربوط به سایر بخش ها بوده است.

خلیقی بیان کرد: تاکنون ۱۸۹ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با یک هزار و ۵۵۲ پرونده مطرح شده و ۲ هزار و ۷۶۹ مصوبه تشکیل شده است.

وی یادآور شد: از ۸۰۷ مصوبه باقی مانده که در دست اجرا و پیگیری است ۴۴۱ مصوبه بانکی، ۲۶ مصوبه مالیاتی و ۲۹۷ مصوبه هم در سایر بخش ها است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: بخشنامه ای در خصوص تمدید مصوبه شورای پول و اعتبار با موضوع امهال بدهی واحدهای تولیدی از طریق ستاد مرکزی تسهیل و رفع موانع تولید ابلاغ شده است.

گفتنی است افزون بر طرح مشکل واحد تولیدی بستنی عسل در این جلسه، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان وام بانکی ۹ واحد و طرح تولیدی از محل طرح رونق تولید بررسی و تصویب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha