روایت درستی از انقلاب به جوانان ارائه نشده است

استاندار زنجان گفت : متأسفانه روایت درستی از انقلاب اسلامی را به جوانان ارائه نداده‌ایم و باید  بیشتر  روی این مسئله وقت گذاشته شود چراکه بسیاری از مسائلی راحت‌تر برای جوانان هضم می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)‌زنجان ؛ محسن افشارچی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان، با اشاره به اینکه ما روایت درستی از انقلاب اسلامی را به جوانان ارائه نداده‌ایم و بیشتر باید روی این مسئله وقت گذاشته شود اظهار کرد: اگر به مسئله جامع و کامل بالادستی فکر کنیم، بسیاری از مسائلی که پایین‌تر است راحت‌تر برای جوانان هضم می‌شود.

وی تصریح کرد: آن چیزی که امروز ما برای آن سختی می‌کشیم به دلیل درگیری تمدنی با نظام سلطه است که مسئله بسیار مهمی است و زحماتی که در انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته کشیده شده است برای این است که دوست داریم از یک کشور سلطه‌پذیر به کشوری تبدیل شویم که نه سلطه می‌پذیرد و نه به سلطه‌گر تبدیل شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه در درگیری تمدنی یکی از لبه های برخوردی ما مسئله جهان‌بینی، فرهنگ، آداب و رسوم است بیان کرد : در یکی از مسائل نگاه ما به زن، به خانواده، نگاه ما به اجتماع و نگاه نظام سلطه است که با هم تفاوت دارند و طرف مقابل هم سعی دارد نگاهش را در جهان فراگیر کند.

افشار چی با اشاره به اینکه نگاه ما به درگیری، نگاه تمدنی و متفاوتی است اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین لبه‌های درگیری مسئله هسته‌های تشکیل‌دهنده اجتماع است، و ما به خانواده اعتقاد داریم و اصلی‌ترین دلیل، دین ما و قرآن است.

وی با بیان اینکه هسته‌های اجتماعی را باید به سمت خانواده برگردانیم افزود: مردها را از بی‌تعهدی به سمت تعهد به خانواده، فرزندآوری و جامعه‌ای آرام و با آرامش سوق دهیم که مسئله مهمی است .

این مسئول با بیان اینکه تلاش دولت در حوزه مسکن این است که کاری کند تا قیمت مسکن پایین آید بیان کرد: اقداماتی در کلان کشوری انجام می‌شود تا قیمت مسکن کنترل شود که با این اقدام در چند سال آینده اتفاقات مثبتی رخ خواهد داد.

افشارچی تأکید کرد: بسیار مهم است تا دستگاه‌های متولی از لحاظ فرهنگی در این حوزه کار کنند که ازدواج شکل‌دهنده یک جامعه آرام و مطمئن و درست است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha