پویش نذر خدمت در روستای زیاز اشکورات رودسر برگزار شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از اجرای پویش نذر خدمت در منطقه زیاز اشکورات شهرستان رودسر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ سیاوش غلامی با اشاره به پروژه های این پویش اظهار کرد: خدمات پویش نذر خدمت شامل، ۳۰ بسته معیشتی، بیست بسته کیف و لوازم و تحریر، طرح نیابت دیدار با دو خانواده شهید و اهدای دو تخته پتو، سنجش مسائل بهداشتی منطقه و دارو و تجهیزات توانبخشی رایگان به نیازمندان منطقه بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن تقدیر و قدردانی از مشارکت داوطلبان در اجرای پویش نذر خدمت اظهار کرد: بی‌تردید رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان و کاستن از گرفتاری‌ها و مشکلات آنان تنها با همیاری و همدلی مسئولین و مردم استانمان و اجرای پویش های این چنینی محقق خواهد شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان در این برنامه اظهار کرد: در این طرح، ۴ پزشک متخصص، یک پزشک عمومی، یک تکنسین دارویی و دو دندانپزشک مشارکت داشتند.

وی ضمن اشاره به ارزش ریالی این خدمات اضافه کرد: دارو یکصد میلیون تومان، تجهیزات توانبخشی شامل ویلچر و تخت پنجاه و پنج میلیون تومان، بسته های معیشتی به ارزش پانزده میلیون تومان، لوازم تحریر ده میلیون، پتو سه میلیون و خدمات پزشکی هفتاد میلیون تومان جمعا به ارزش ۲۵۳ میلیون تومان بوده است.

شایان ذکر است: در برنامه مذکور با حضور مدیرعامل جمعیت استان، فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان و ریاست جمعیت رودسر و سایر مسئولین ضمن احترام به مقام شامخ شهدا با خانواده شهید جعفری دیدار نمودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha