امحاء محموله مواد مخدر در کویر راور

فرمانده انتظامی استان کرمان از آتش گرفتن محموله سنگین مواد مخدر در درگیری شبانه تکاوران پلیس با اشرار مسلح در عمق کویر شهرستان راور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر گفت: ماموران قرارگاه عملیاتی ابوذر استان کرمان در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر تبادل مواد مخدر توسط یک گروه از قاچاقچیان با گروهی دیگر از عاملان توزیع مواد مخدر در عمق کویر شهرستان راور، در یک عملیات شبانه در یکی از معابر از قبل شناسایی شده این منطقه کویری مستقر شدند.


وی افزود: ماموران مستقر در این نقطه کویری حوالی سحرگاه روز بعد پس از مواجهه با عبور یک دستگاه خودرو با چراغ های خاموش که سرنشینان آن قصد انتقال محموله مواد مخدر به دیگر خودروها را داشتند، وارد عمل و با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند.


فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در این عملیات غافلگیرانه اشرار مسلح به سبب برتری آتش ماموران با بر جای گذاشتن خودروی حامل مواد از محل فرار کردند، که در ادامه طی پاکسازی منطقه مشخص شد این خودرو به سبب حمل حجم زیادی سوخت، آتش گرفته و از محموله سنگین مواد مخدر آن فقط حدود ۴۳۰ کیلو تریاک نیم سوخته بر جای مانده است.


سردار ناظری در پایان گفت: پاکسازی و بررسی های میدانی منطقه درگیری نشانگر زخمی شدن اشرار مسلح بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha