کسب رتبه جوان برتر نیکوکاری زنجان از آن عضو هلال احمری شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: عضو جوانان هلال احمر استان در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در بخش نیکوکاری مقام جوان برتر را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان، دکتر سید قاسم موسوی افزود: جشنواره حضرت علی اکبر (ع) به منظور شناسایی، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتـر با هدف زمینـه‌ سازی بـرای توسعه ارزش های متعالی و روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، شناسـایی و ارزش‌ نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایـران اسلامی در استان زنجان برگزار شد.

موسوی یادآوری کرد: یاسمن جعفری عضو جوانان جمعیت هلال احمر زنجان در این جشنواره، موفق به کسب مقام جوان برتر شد.

کسب رتبه جوان برتر نیکوکاری زنجان از آن عضو هلال احمری شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دستاوردهای علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی کشور حاصل تلاش روز افزون جوانان است.موسوی اظهارداشت: دوره جوانی بهترین فرصت برای بروز و شکوفایی استعدادهای بالقوه است که این مهم با مشارکت جوانان در برنامه های بشردوستانه جمعیت هلال احمر محقق می شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان استان زنجان، رتبه جوان برتر در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) این توسط یاسمن جعفری کسب شد و پیش از این نیز زهرا عالمی عضو جوانان جمعیت هلال احمر این استان، رتبه دوم مستند با موضوع" یک قرن با جمعیت" را در سطح کشور از آن خود کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha