اهداف انقلاب به نسل جوان تببین شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت:باید در انتقال اهداف انقلاب به نسل جدید و ایجاد شناخت به تبیین گری پرداخت و مراقبت کرد چرا که چنین نشود  دیگران هر طور که بخواهند گذشته را برای جوانان روایت گری خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، جواد بازرگان روز پنجشنبه(۱۰آذرماه) در دومین رویداد توانمند سازی با بیان اینکه هدف نظام ایجاد تمدن نوین اسلامی است اظهارکرد:باید از مدیران،کارگزاران، اندیشمندان و فعالان جوان در مسئولیت ها استفاده کرد تا در راستای اهداف نظام با روحیه انقلابی و عمل جهادی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه باید در انتقال اهداف انقلاب به نسل جدید و ایجاد شناخت به تبیین گری پرداخت و مراقبت کرد افزود : چرا که اگر این مهم صورت نگیرد دیگران هر طور که بخواهند گذشته را برای جوانان روایت گری خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با ابراز امیدواری از ایجاد شبکه های تخصصی سمن ها جوانان بیان کرد: یک سوم جمعیت استان زنجان را جوانان با جمعیتی بالغ بر ۳۶۷ هزار نفر تشکیل می دهند و همچنین استان ۵۱ سمن فعال دارد که در حوزه‌های مختلف کار می کنند و امیدوارم تشکیل این شبکه ها نظم نوینی به فعالیت انها بدهد.

به گزارش خبرگزاری سلامت: دومین رویداد توانمندسازی همنا ویژه تشکل ها و سمن های جوانان و در راستای شبکه سازی فعالیت های سازمان های مردم نهاد روز پنجشنبه ۱۰ آذر ماه با موضوع مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان، قوانین و مقررات در حوزه سمن های جوانان و روش های جذب منابع مالی و گزارش نویسی با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح و در حال برگزاری است.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha