برگزاری آیین تقدیر از خانواده های شهدای مدافع سلامت فارس

به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زینب(س) و روز پرستار، آیین تقدیر از خانواده های شهدای مدافع سلامت استان فارس، با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، مسوول بسیج جامعه پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و شهدای سلامت و همچنین تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، گفت: باید توجه کنیم که در چه موقعیت تاریخی و چه زمانی هستیم و خدا را شکر کنیم که در بهترین دوران کشور قرار داریم؛ به برکت خون شهدا، امروز ایران اسلامی از برترین کشورهای دنیا و منطقه خاورمیانه محسوب می شود.
برگزاری آیین تقدیر از خانواده های شهدای مدافع سلامت فارس

دکتر «سلمان حیدری» اضافه کرد: در هر نقطه از دنیا که باشیم با افتخار اعلام می کنیم که ایرانی، مسلمان و شیعه هستیم.

او افزود: در مدت هشت سال جنگ تحمیلی بیش از ۲۳۰ هزار شهید داوطلب داشتیم که با ایثار و جانفشانی آنها حتی ذره ای از خاک کشور به دشمن واگذار نشد.

برگزاری آیین تقدیر از خانواده های شهدای مدافع سلامت فارس

این مقام مسوول در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس، پس از جنگ نیز دست از کار و تلاش برای توسعه کشور برنداشتند و وارد دانشگاه ها و عرصه علمی کشور شدند تا بتوانند به پیشرفت ایران اسلامی کمک کنند.

برگزاری آیین تقدیر از خانواده های شهدای مدافع سلامت فارس

دکتر حیدری در ادامه با اشاره به فداکاری های کادر درمان کشور در دوران شیوع ویروس کرونا، دشواری دفاع از سلامت مردم در شرایط اپیدمی کووید۱۹ را یادآور شد و شهدای سلامت را الگویی برای جامعه دانست که تا پای جان خود برای کمک به سلامت مردم تلاش کردند و با وجود سختی کار، به بیماران خدمت رسانی کردند.

او همچنین تاکید کرد: همه ما باید با آگاهی از شرایط کشور، از نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه، در برابر دشمنان کشور دفاع کنیم.

برگزاری آیین تقدیر از خانواده های شهدای مدافع سلامت فارس

این آیین که در سالن حافظ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس بسیج جامعه پزشکی استان فارس و مقامات استانی و با تقدیر از خانواده شهدای مدافع سلامت استان فارس برگزار شد، با اجرای برنامه تئاتر، سرود، شعرخوانی و همچنین خاطره گویی حجت الاسلام «عباسی» یکی از روحانیون جهادگر فعال در زمینه تغسیل جان باختگان ناشی از کروناویروس همراه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha