لزوم آماده باش دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برای مواجهه با فصل سرما

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به لزوم آمادگی همه دستگاه‌ها برای ورود به فصل سرما و بارش گفت: در شرایط بارش و در صورت نیاز همه دستگاه‌ها  باید دستگاه های خدمات رسان کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان ، سید محمد شعاعی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، با تأکید بر اینکه همه دستگاه ها موظف هستند شرایط آمادگی برای ورود به فصل سرما و بارندگی را مهیا کنند اظهار کرد کرد: دستگاهها باید آمادگی های لازم را داشته باشند تا در شرایط بارش کمک کننده برای سایر دستگاه های خدمات رسان باشند.

وی با بیان اهمیت اولویت بندی امور در زمان بارش به ویژه برف اظهار داشت: مدیریت در آزادراه‌ها و گردنه‌های برفگیر باید در اولویت کاری دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در گردنه‌های برفگیر، باید تا حد امکان، از بروز رخدادهای تلخ جلوگیری شود،بیان کرد: در صورت لزوم باید چنین مسیرهایی قبل از ورود و گرفتار شدن افراد، مسدود و از تردد در آن جلوگیری شود.

شعاعی همچنین به لزوم به روز رسانی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی دستگاه های اداری در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی هم اشاره کرد و گفت: چنین اقدامی در جهت صرفه جویی انرژی‌هایی مثل برق و گاز تاثیر بسزایی دارد.

وی، افزود: باید با تدابیر لازم از اتلاف انرژی در مکان هایی که در ساعت های مشخصی از شبانه روز، کسی از آن استفاده نمی‌کند، جلوگیری به‌عمل آید.

انتهای پیام /نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha