تجلیل از مدافعان سلامت جمعیت هلال احمر سیرجان

به مناسبت روز پرستار و با حضور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان و مسئول و اعضاء سازمان جوانان این جمعیت از پرستاران درمانگاه های جمعیت هلال احمر این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجید عرب قهستانی با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار و همچنین گرامیداشت شهدای مدافع سلامت، گفت: روز پرستار بهانه ای است که از زحمتکشان عرصه بهداشت و درمان و خدمت بی منت به بیمران تقدیر و تجلیل کنیم.

وی افزود: نقش پررنگ پرستاران با تاسی از حضرت زینب(س) در همه دوران ها مخصوصا دوران کرونا و شهدایی که در این عرصه تقدیم کشور شد، نمونه بارزی از زحمات این قشر است و به مناسبت روز پرستار از پرستاران سه درمانگاه جمعیت هلال احمر شهرستان شامل: درمانگاه های ثامن الحجج(ع)، حضرت زینب(س) و شفا تجلیل شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در تمامی حوادث و عرصه ها دوشادوش سایر کادر درمان در حال خدمتگزاری به مردم می باشد، گفت: پزشکان، پرستاران، داوطلبین و جوانان جمعیت هلال احمر در دوران همه گیری کرونا به صورت داوطلبانه در مراکز درمانی و بهداشتی در حال خدمت داوطلبانه به همشهریان محترم بودند و هم اکنون نیز در جایی که نیاز به کمک باشد، همیشه آماده خدمت رسانی به مردم هستیم.

مجید عرب قهستانی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان با وجود سه درمانگاه فعال ثامن الحجج(ع)، حضرت زینب(س) و شفا واقع در نجف شهر و وجود یک داروخانه که متولی توزیع داروهای مختص بیماران خاص در شهرستان می باشد، در عرصه بهداشت و درمان شهرستان فعال می باشد.

وی با اشاره به سخنان دبیر کل جمعیت هلال احمر در مورد افتتاح مرکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان خاطرنشان کرد: این مرکز به زودی و تا دهه فجر در درمانگاه حضرت زینب(س) افتتاح و کلیه امکانات و خدمات تخصصی توانبخشی جهت خدمت به همشهریان در این مرکز ارائه می گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha