کد خبر: 22-ابتلای-جدید-به-ویروس-کرونا-در-منطقه-کا
۳ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۱۸
22 ابتلای جدید به ویروس کرونا در منطقه کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در اصفهان،سید علیرضا مروجی با اشاره به شناسایی 22 بیمار جدید حاد تنفسی بیان داشت: در شبانه روز گذشته 8 بیمار جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان با علائم بالینی بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه در شبانه روز اخیر 8 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند، گفت:5 نفر از این بیماران اهل شهرستان کاشان و سه نفر نیز اهل شهرستان آران و بیدگل بوده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به ابتلای 22 نفر به کرونا در شبانه روز گذشته گفت: از ابتدای شیوع تاکنون تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در منطقه کاشان با PCR مثبت به ۱۲ هزار و 694 مورد افزایش یافت.

مروجی ادامه داد: در حال حاضر درمجموع 112 بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد 98 نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و 14 نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

وی گفت: 45 نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد 41 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و 4 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.

مروجی توضیح داد: متاسفانه طی شبانه روز گذشته دو بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان فوت کرده‌است که این بیماران دو زن 64 و 67 ساله بوده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha