کد خبر: 50-نیروی-درمانی-متخصص-عازم-کربلا-می‌شون
۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۹:۴۵

مشاور رییس مرکز پزشکی مج و ز یارت جمعیت هلال احمر از اعزام 50 نیروی متخصص درمانی به کربلا ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

 

دکتر طاهر درودی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت اذعان داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امسال 50 نیروی متخصص درمانی ویژه تاسوعا و عاشورای حسنی به کربلا اعزام می‌شوند.

درودی گفت: استقرار تیم‌های درمانی طبق روال سال‌های گذشته در باب القبله امام حسین (ع) با همکاری عتبه حرم سالار شهیدان و خیابان جمهوری با همکاری هلال احمر عراق انجام می‌شود.

وی افزود: هلال احمر عراق دو چادر برای ارائه خدمات با زائرین برپا خواهد کرد که در صورت نیاز، نسبت به افزیش آن اقدام می‌شود.

 مشاور رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص عاشورا و مراسماتی که در این روز در شهر کربلا برگزار می‌شود، اعزام نیروهای درمانی شامل جراح، متخصص قلب و داخلی، ارتوپدی و جراح عمومی است؛ ضمن این‌که در هر گروه یک متخصص زنان حضور دارد.

درودی یادآور شد: ترجیحا تلاش بر آشنایی نیروها با زبان عربی بوده است؛ البته مترجم عرب زبان نیز در گروه حضور دارد.

وی در پایان از استقرار تیم ویژه درمانی عاشورا و ارائه خدمات درمانی از دوشنبه آینده 19 مهر ماه خبر داد و گفت: ارائه خدمات تا ظهر عاشورا ادامه دارد.

تیم های درمانی هلال احمر عاشورای حسینی

کد خبرنگار: 41020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha