کد خبر: آموزش-کمک-های-اولیه-به-بیش-از-۱۰-هزار-نف
۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۱۰
آموزش کمک های اولیه به بیش از ۱۰ هزار نفر کردستانی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان کردستان،دکتر پیام جلالی، با بیان این مطلب گفت: این آموزش ها در قالب بیش از ۳۵۰ دوره ی آموزشی به مرحله ی اجرا در آمده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان افزود: دوره های آموزشی امداد و نجات، مخاطرات، پیش بیمارستانی، تخصصی جاده، پایه داوطلبی، تربیت مربی و ضمن خدمت کارکنان از اهم برنامه های آموزشی جمعیت هلال احمر کردستان در سال گذشته بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین در بحث خانه های هلال، این جمعیت  به بیش از ۲۰۰۰ نفر از روستاییان استان در قالب ۶۸ خانه ی هلال آموزش داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان اضافه کرد: بر اساس قانون وظیفه ی آموزش همگانی جامعه بر عهده ی جمعیت هلال احمر بوده و طی سالهای گذشته با اجرای طرح های مختلف، این امر مهم در دستور کاری ما قرار داشته است.

دکتر پیام جلالی اضافه کرد: اجرای طرح خانواده ی آماده در مخاطرات (خادم) و طرح دانش آموز آماده در روزهای سخت (دادرس) جزو اصلی ترین برنامه های آموزشی جمعیت هلال احمر بودند.

وی تصریح کرد:  علاقمندان به یادگیری امداد و کمک های اولیه می توانند در دوره های حضوری و غیر حضوری جمعیت هلال احمر شرکت کرده و با مفاهیم اصلی کمک های اولیه آشنا شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کردستان گفت: ما اعتقاد داریم که یادگیری امداد و کمک های اولیه، آشنایی با مخاطرات طبیعی و غیر طبیعی و دوره های آموزشی تخصصی پیش بیمارستانی می تواند نقش به سزایی در پیشگیری از مخاطرات و مدیریت حوادث اتفاق افتاده در خانواده ها باشد.

دکتر پیام جلالی در پایان خاطرنشان کرد: هم استانی های عزیز می توانند با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستانهای استان در دوره های آموزشی امدادو کمک های اولیه شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha