کد خبر: اجرای-طرح-نذر-سلامت-با-مشارکت-جوانان-دا
۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۲
اجرای طرح نذر سلامت با مشارکت جوانان داوطلب هلال احمر

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران؛ شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در این خصوص اظهار کرد: به همت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، طرحی با عنوان نذر سلامت با هدف تشکیل تیم های خادمان حسینی هلال احمر، ویژه ماه محرم اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این طرح هر یک از شعب هلال احمر در شهرستان های استان تهران همچون سراسر کشور در تیم های مختلفی متشکل از اعضای جوان  خود، در هیأت های مذهبی از پیش تعیین شده مستقر خواهند شد.

فتحی بیان کرد: مقرر است در سطح استان تهران و بالاخص پایتخت، در هر هیأت مذهبی پنج نفر از جوانان هلال احمر مستقر و در برخی دیگر از هیأت هایی که پر مخاطب تر هستند، این حضور به دو برابر یا بیشتر ارتقاء پیدا کند که هدف از این طرح و حضور، مشارکت اجتماعی در ارائه خدماتی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین عزاداران حسینی خواهد بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: تب سنجی عزاداران، همکاری در نشانه گذاری برای تعیین فواصل اجتماعی، همکاری در ضد عفونی محل عزاداری، کنترل پوشش ماسک عزاداران و مواردی از این دست، از عمده وظایف تیم های خادمان حسینی هلال در ایام محرم و در قالب طرح #نذر_سلامت خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران خاطر نشان کرد: اجرای طرح نذر سلامت با مشارکت ۶۷۵ نفر از جوانان داوطلب این جمعیت در قالب 135 تیم جهت حضور در ۱۲۵ هیأت در استان و ۴۵ هیأت پایتخت خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha