کد خبر: ارائه-خدمات-آمران-سلامت-هلال‌احمر-به
۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۴۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ آمران سلامت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری از ابتدای اجرای این طرح تاکنون موفق به ارائه خدمت به بیش از 7000 نفر از مردم استان شدند.

 ایرج کیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ضمن اشاره به شروع فعالیت پایگاه‌های طرح آمران سلامت همزمان با سراسر کشور به منظور کنترل ویروس کرونا گفت: 450 عضو فعال جوان و داوطلب این جمعیت با برپایی 31 پایگاه ثابت و سیار در اماکن پرتردد شهری حاضر شده اند و به ارائه خدمت پرداختند.

کیانی افزود: مجریان این طرح علاوه بر ارائه راهنمایی‌های لسانی، به افرادی که نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی کم توجهی نشان داده و سلامت خود و جامعه را به مخاطره می‌اندازند، تذکر دادند و بیش از ۴ هزار ماسک نیز اهدا کردند.

رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از ۲۵ هزار گلستانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان نیز گفت: از ابتدای اجرای طرح آمران سلامت تاکنون در ۱۲۰ پایگاه سلامت استان به بیش از ۲۵ هزار نفر از مردم گلستان رعایت موارد بهداشتی در پیشگیری از کرونا یادآوری شد.

 فرهاد میقانی گفت: از ابتدای آغاز طرح آمران سلامت که در راستای امر رهبری در مبارزه با کرونا و با مشارکت اعضای جوان و داوطلب انجام شد؛ تاکنون ۲۵ هزار و ۶۷۸ نفر از مردم گلستان در میادین اصلی شهر، فروشگاه ها، دادگستری و خانه هاى هلال در روستاها به رعایت موارد بهداشتی و زدن ماسک توصیه شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: از پنجم تا دهم آبان، یک هزار و ۴۶ عضو داوطلب در پوشش ۳۵۲ تیم در ۱۲۰ پایگاه ثابت و سیار با مشارکت پنج سمن فعالیت کردند.

وی بیان کرد: در این طرح ۶ هزار و ۳۳۸ ماسک توزیع شد و ۸۹ لیتر محلول ضدعفونی برای اعضا و مردم بهره ور استفاده شد.

ارائه خدمات به ۱۱ هزار و ۴۸۴ نفر در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه اجرای طرح آمران سلامت در استان به ۱۱ هزار و ۴۸۴ نفر از شهروندان، آموزش‌های لازم از سوی ۱۸۰ نفر از جوانان داوطلب در قالب ۶۰ تیم سه نفره در ۴۳ پایگاه ثابت و ۱۷ پایگاه سیار و همچنین در قالب  تیم های سحاب داده شد.

علیرضا میربهاءالدین افزود: تعداد ۲۴۹۳ عدد ماسک و مقدار ۲۴ لیتر مواد ضد عفونی همچنین تعدادی بروشور حاوی نکات آموزشی در بین شهروندان توزیع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha