کد خبر: ارزیابی-آخرین-فعالیت-های-ستاد-مدیریت-ک
۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹
ارزیابی آخرین فعالیت های ستاد مدیریت کرونا در شیراز

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعضای ستاد مدیریت بیماری کووید۱۹ دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست تمامی اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و درمان بیماران کووید۱۹ در فارس و بیمارانی که از سایر استان های همجوار به بیمارستان ها و مراکز درمانی فارس مراجعه می کنند، بررسی و در موارد مختلف تصمیم گیری می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست امروز ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا بر اهمیت فعالیت کمیته مرگ و میر این ستاد برای بررسی و تحلیل موارد مختلف مرگ و میر مربوط به بیماری کووید۱۹ در استان تاکید کرد.

دکتر «مهرزاد لطفی» با اشاره به اهمیت به روز رسانی اطلاعات و آموزش ها در زمینه کروناویروس، برگزاری وبینارهای آموزشی و اطلاع رسانی در این زمینه را از راهکارهای ارتقای اطلاعات و آموزش ها برای کادر درمانی برشمرد.

او همچنین بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم، استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی در جامعه تاکید و رعایت این موارد را نخستین و بهترین راه برای مقابله با کروناویروس عنوان کرد.

معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز در این نشست گزارشی از اقدامات واحدهای تابعه دانشگاه و کمیته های مختلف ستاد دانشگاهی مدیریت کووید۱۹ به رییس دانشگاه ارایه دادند.

بررسی مصوبات روزهای گذشته از دیگر برنامه های نشست امروز بود.

نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و استان فارس به صورت روزانه در دفتر ریاست دانشگاه برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha