کد خبر: استاندار-تهران-تحرکات-جدی-در-حوزه-فعال
۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۰۴

استاندار تهران  در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران با اشاره به اینکه حوزه جوانان دچار یک خاموشی ناخواسته شده، خواستار تحرکات بیشتری در فرمانداران استان برای تحول در این بخش شد.


به گزارش خبرگزاري سلامت  به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، در این جلسه گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره اقدامات و دستور جلسه ستاد ساماندهی گفت: در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اهتمام جدی برای احیای حوزه جوانان است و این اداره کل به عنوان دبیر، فعالیت ویژه ای را برای همپوشانی دستگاه ها و فرمانداران ایجاد خواهد کرد.


در ادامه، استاندار تهران و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان پایتخت نیز با اشاره به اینکه جوانان در دستگاه های موظف به اجرای شرح وظایف آن، دچار یک خاموشی ناخواسته شده اند، گفت: با استناد به گزارش ستاد ساماندهی، انتظار می رود تا در استان ها تحرکات بیشتری در این زمینه صورت پذیرد، همچون تهران که در شهرستان ها آنچنان که باید به این حوزه توجه نشده است.


هاشمی نسل جدید را آینده سازان کشور و ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: ایجاد برنامه های کیفی، کارهای ابتکاری ویژه و اثرگذار، نشست با نخبگان و جوانان و سپردن امور به بخش خصوصی و مردم باید در دستور کار فرمانداران شهرستان های استان تهران قرار گیرد.


در این جلسه، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی به ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه اول سال95 پرداختند و مقرر شد در جلسه بعدی ستاد، آمار دقیق و ارزیابی از عملکرد دستگاه ها و فرمانداری ها مورد بررسی قرار گیرد.


در این جلسه 2 سمن فعال در حوزه ازدواج و جوانان به بیان پیشنهادات و عملکرد خود پرداختند که مورد توجه استاندار و حاضرین قرار گرفت.
در پایان این جلسه چاووشی معاون استاندار تهران هدف اصلی این ستاد را گزارش دهی و شناخت نقاط ضعف و قوت امور جوانان دانست و از فرمانداران به عنوان یک دستگاه هماهنگ کننده و ناظر خواست با استفاده از ظرفیت های سایر دستگاه ها، فعالیت های امور جوانان را به صورت کیفی ارتقا بخشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha