کد خبر: استقرار-پایگاه-اطلاع-رسانی-بیماری-هپا
۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۵۲

مدیرکل سلامت شهرداری تهران از استقرار پایگاه اطلاع رسانی بیماری هپاتیت به مدت سه روز در 4 ایستگاه پرتردد مترو به مناسبت روز جهانی هپاتیت  خبر  داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت، سمانه زمانی اظهار داشت: اداره کل سلامت شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی هپاتیت (7 مرداد) با هدف افزایش سطح آگاهی و ارتقای سطح سلامت شهروندان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، شبکه هپاتیت ایران و معاونت اجتماعی مترو به برگزاری کمپین اطلاع رسانی بیماری هپاتیت اقدام کرده است.


وی افزود: این طرح از 5 الی 7 مرداد از ساعت 10 صبح الی 8 شب همزمان در 4 ایستگاه پرتردد (تجریش، شهید بهشتی، تئاترشهر، صادقیه) اجرا می شود.


به گفته زمانی، در این پایگاه ها، دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی علاوه بر آموزش چهره به چهره، مشاوره حضوری و توزیع بروشور به سئوالات شهروندان در خصوص انواع بیماری هپاتیت های ویروسی و غیرویروسی پاسخ می دهند.


مدیرکل سلامت شهرداری تهران خاطرنشان کرد: همچنین افرادی که از طریق این کمپین به منظور آزمایش شناسایی می شوند، به تعدادی از آزمایشگاه های سطح شهر معرفی شده و آزمایش های تشخیصی هپاتیت بی و سی برای آنان به صورت رایگان انجام می شود.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha