کد خبر: اعلام-ضوابط-استفاده-از-مرخصی-تشویقی-کا
۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر حمید رضا اسلامی ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمان در بحران کووید، اظهار کرد: بر اساس تصمیم قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا، تعداد روزهای مرخصی تشویقی کرونای هر مرکز به صورت ماهانه بر حسب تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا (بخش های عادی و ویژه) از طرف معاون درمان به مراکز ابلاغ می شود و مراکز صرفا این تعداد روز را میان کادر درمان واجد شرایط توزیع می کنند.

وی خاطر نشان کرد: مرخصی تشویقی کرونا فقط به کادر درمانی مرتبط با بیماران کرونا تعلق می گیرد و شامل کارکنان غیر درمانی نمی شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه سقف مرخصی تشویقی کرونا برای کادر درمانی بخش های کرونا( بخش هایی که ویژه بیماران کرونا اختصاص یافته اند) با هماهنگی مدیر مربوطه حداکثر پنج روز در ماه است تصریح کرد: برای کادر درمانی (رادیولوژی، آزمایشگاه، تریاژ، ........) که تماس محدودتری با بیمار کرونا داشته اند حداکثر تا سه روز در ماه منظور شود.

وی با تاکید بر اینکه مرخصی تشویقی کرونا غیر قابل ذخیره و بازخرید است و در خلال همان ماه استفاده شود اظهار کرد:  طلب مازاد کارکنان تا پایان سال 99 قابل استفاده بوده و در موارد استثناء با پیشنهاد رییس بیمارستان و تایید معاون درمان دانشگاه قابل استفاده تا شهریور 1400 خواهد بود.

وی با بیان اینکه لیست پیشنهادی مرخصی تشویقی کرونا هر مرکز پس از تایید معاون درمان قابل اجراست اظهارکرد: این دستورالعمل از ابتدای مهر ماه در مراکز درمانی قابلیت اجرا خواهد داشت.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: این فرصت به منظور تجدید قوا و ایجاد انگیزه در نیروی انسانی جهت خدمت رسانی بهینه به بیماران کرونا بوده و مسئولیت نظارت و هماهنگی اجرای بخشنامه بر عهده رییس بیمارستان می یاشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha