کد خبر: افتخار-آفرینی-دانشکده-پرستاری-ام-البن
۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس،رئیس دانشکده پرستاری با بیان اینکه انسان زمانی به مقام آدمیت می رسد که از این کتاب الهی بهره ببرد خاطرنشان کرد: قرآن آمده تا افرادی با معرفت تحویل جامعه دهد و خداوند آنچه را نیاز بشر برای رسیدن به قله های معرفت است را در این کتاب آسمانی قرار داده است.

« حسین صفری» ضمن ابراز خشنودی از حضور فعال این واحد در این جشنواره کشوری عنوان نمود:برگزاری رویدادهای بزرگ قرآنی موجب به کار گیری تعالیم قرانی در زندگی نسل جوان شده و جامعه را در مسیر تعالیم اخلاقی قرار داده و زمینه انس بیشتر جامعه با مفاهیم قران را فراهم کرده است . کسب مقام دراین جشنواره افتخاری بس بزرگ برای دانشکده می باشد و صمیمانه به این عزیزان از طرف مجموعه دانشکده پرستاری لامرد تبریک گفته و آرزوی سلامتی و شادکامی آنان در پناه قرآن را از ایزد منان خواستارم.

ایشان برگزاری چنین مسابقاتی را باعث ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و سبک زندگی قرآنی عنوان کرد و در ادامه افزود: در بخش پرسنلی سید محمود هاشمی در رشته دعا و مناجات خوانی، فاطمه نسیم افزا  در رشته حفظ پنج جزء حائز مقام اول و در بخش اساتید طیبه راستگو در رشته پرسمان قرآنی مقام اول را در این جشنواره کسب نمودند.

کدخبرنگار41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha