کد خبر: افزایش-کیفی-و-کمی-خدمات-رسانی-با-بهره-بر
۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۱۰
افزایش کیفی و کمی خدمات رسانی با بهره برداری از اورژانس بیمارستان شهید کامیاب

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر مسعود خانی با اشاره به اینکه بیمارستان شهید کامیاب پذیرش مصدومان سوانح، و حوادث جاده ای و  شغلی را برعهده دارد، بیان کرد: به منظور تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات درمانی مناسبتر به بیماران، اورژانس این بیمارستان در دو طبقه آماده بهره برداری رسمی شده است و در حال حاضر بیماران از امکانات و فضای آن استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه اورژانس بیمارستان کامیاب در دو طبقه آماده خدمت رسانی به بیماران است، تصریح کرد: ضریب اشغال تخت های بیمارستانی کامیاب بالای 82 درصد است  که این آمار در شرایط مختلف افزایش یا کاهش می یابد.

دکتر خانی با اشاره به اینکه در طبقه اول اورژانس تازه تاسیس بیمارستان کامیاب خدمات مختلفی به بیماران ارائه می شود، گفت: در طبقه اول 18 تخت بیمارستانی و یک اتاق ایزوله دارد علاوه براین یک اتاق عمل ، رادیولوژی و spr نیز در این بخش در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در طبقه دوم یک بخش برای پشتیبانی اورژانس با ظرفیت 30 تخت و آی سی یو با ظرفیت 12 تخت در نظر گرفته شده است.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب با اشاره به اینکه دو آی سی یو بیمارستان کامیاب با ظرفیت 20 تخت در خدمت بیماران کرونایی است، اظهار کرد: مصدومان سوانح، و حوادث رانندگی و شغلی که به این بیمارستان ارجاع داده می شوند علاوه بر ارائه خدمات تخصصی درمانی، تحت تست کرونا نیز قرار می گیرند و در صورت ابتلا به بیماری کووید-19  در فضای جداگانه خدمات ویژه ای دریافت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha