به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، محسن دارابی گفت: براساس تصمیماتی که در پنجاهمین کارگروه تنظیم بازار استان اتخاذ شده، تغییراتی در نحوه توزیع مرغ گرم در سطح استان صورت گرفته که در چند روز آینده شاهد توزیع سریع‌تر و بهتر گوشت مرغ خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: با ورود تعاون روستایی به زنجیره توزیع مرغ گرم در استان که معمولا در توزیع کالاها خوب عمل نموده، شاهد وفور مرغ گرم در سطح خرده فروشی خواهیم بود.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان در بخش دیگری از سخنان خود به نظارت بر روند توزیع مرغ در سطح استان اشاره نمود و افزود: بازرسان این سازمان در تمام مراحل عرضه مرغ از کشتارگاه تا سطح خرده فروشی حضور فعال دارند.

رئیس سازمان صمت استان در‌ پایان یادآور شد: فروش هر کیلوگرم مرغ گرم در استان بیش از ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان ممنوع بوده و با گران‌فروشان بدون مماشات برخورد خواهیم نمود.

پنجاهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه بعداز ظهر روز گذشته به ریاست استاندار کرمانشاه، معاون هماهنگی امور اقتصادی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه و بقیه اعضای این کارگروه در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha