کد خبر: اهدای-۴۰-دستگاه-اکسیژن-ساز-خانگی-به-بیم
۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۸:۱۰
اهدای  ۴۰ دستگاه اکسیژن ساز خانگی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران؛ صبح امروز، آئین توزیع ۴۰ دستگاه اکسیژن ساز  خانگی که توسط خیرین و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، برای تجهیز بانک امانات پزشکی شعب جمعیت هلال احمر استان تهران تهیه شده است برگزار شد.

شاهین فتحی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا توانست خصوصیاتی همچون اتحاد، نوع دوستی و همدلی  انسان ها و همچنین قدرشناسی شان از نعمت سلامتی را بیش از پیش افزایش دهد.

وی افزود: این همدلی بی نظیر که از سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا آغاز شد،باعث بروز موجی از نوع دوستی بین مردم گردید و با توجه به اینکه بسیاری از مردم در شرایط سختی از لحاظر معیشتی قرار گرفتند، اما هموطنان زیادی در قالب خیرین و داوطلبان، کمک به افراد نیازمند و مبتلایان به ویروس کرونا را با مشارکت با شکوهی ترتیب دادند.

فتحی بیان کرد: مشارکت خیرین برای تهیه بسته های بهداشتی و معیشتی و حضور نیروهای جوان، امدادگر و داوطلب جمعیت هلال احمر استان تهران در عرصه پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس و حمایت های درمانی، روانی و معنوی از مبتلایان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا بی نظیر بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران به بانک امانات پزشکی شعب این جمعیت اشاره و اضافه کرد:بانک امانات پزشکی جمعیت هلال احمر استان تهران روز به روز توسعه پیدا کرد و در حوزه های مختلفی از جمله تامین و توزیع کپسول اکسیژن و دستگاه های اکسیژن ساز در بین بیماران نیازمند و کم بضاعت سطح کشور بی‌نظیر بود.

فتحی تصریح کرد: جای دارد از تمامی خیرانی که در مدت یک سال اخیر، جمعیت هلال احمر استان تهران را همراهی کردند و همچنین حمایت های سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و اقدامات معاونت داوطلبان هلال احمر استان تهران در حوزه پیشگیری و مقابله با اثرات شیوع ویروس کرونا در بین هموطنان، تقدیر و تشکر نمایم.

وی ادامه داد: بانک امانات پزشکی در شعب جمعیت هلال احمر استان تهران رو به توسعه و تجهیز است و تلاش می کنیم تا با تامین تجهیزات موردنیاز هموطنان نیازمند و کم بضاعتی که دچار بیماری شده اند و توان تهیه تجهیزات درمانی جهت بهبودی بیماری شان را ندارند، گامی در جهت تسکین آلام این عزیزان برداریم.

در ادامه مراسم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد:تنفس، رکن اصلی حیات انسان است و این برنامه ای که با عنوان "اهدای نفس" در جمعیت هلال احمر استان تهران و همچون سایر نقاط کشور برپا شده است را حرکتی بسیار  ارزشمند و مایه افتخار جمعیت هلال احمر می دانیم که همچون همیشه با مشارکت و اعتماد خیرین جمعیت هلا ل احمر محقق شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی سلطانی اضافه کرد: با شیوع ویروس کرونا، شاهد بودیم که مدافعان سلامت، همچون پزشکان و پرستاران بسیاری در راه رهایی هموطنان مبتلا شده به ویروس کرونا از اثرات مرگبار این ویروس منحوس،  با رشادت و از جان گذشتگی خود، نفس هایشان کاسته و یا قطع شد تا ادامه تنفس و حیات بیماران را استمرار ببخشند.

وی بیان کرد: به خیرین مشارکت کننده در طرح های مختلف جمعیت هلال احمر در مدت اخیر تبریک عرض میکنم که با توفیقی که خداوند یکتا به این عزیزان عطا فرموده است، توانسته اند بخشی از دارایی شان را به یاری هموطنان نیازمندان برسانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان تهران در پایان سخنان خود افزود:از تمامی افرادی که در جمعیت هلال احمر استان تهران باعث کاهش آلام نیازمندان و آسیب دیدگان می شوند، تقدیر و تشکر می کنم.

یگانه معاون داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر نیز در پایان این مراسم بیان کرد:استان تهران نسبت به سایر استان ها، با توجه به وسعت جغرافیایی و تعداد جمعیت ساکن و شناور، نگاه و فعالیت ویژه تری را نسبت به سایر استان ها  می طلبد که به همین منظور و در مدت اخیر، بیش از 60 دستگاه اکسیژن ساز خانگی را که کاربرد بیشتری نسبت به کپسول اکسیژن دارد را از طرف سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر که با مشارکت خیرین تهیه شده است، تحویل این استان داده ایم تا بتوانند با تجهیز و ارتقای خدمات بانک امانات پزشکی خود، گام موثری در جهت تسکین آلام نیازمندان این استان بردارند.

بنا بر این گزارش، در این آئین، اعضای شورای معاونان و برخی از روسای ادارات ستادی جمعیت هلال احمر استان تهران حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha