کد خبر: برای-درمان-زودانزالی-در-دام-اعتیاد-نیف
۲۰ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۵۸

مدیر کلینیک سلامت جنسی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران هشدار داد: مواد مخدر، تریاک و مشتقات آن نه تنها در درمان زودانزالی تأثیری ندارد، بلکه افراد را در دام اعتیاد می اندازد و تبعات بسیاری جدی برای آنها رقم می زند.

دکتر امیر مدیر در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت اظهار داشت: انزال زودرس از میزان شیوع بسیار بالایی برخوردار است. این که گفته می شود مشکل مردان دچار انزال زودرس با ازدواج برطرف می شود، همیشه کار ساز نیست.
وی افزود: انزال زودرس برای زن و مرد بار و فشار روانی نامطلوبی را ایجاد می کند و موجب از بین رفتن اعتماد به نفس جنسی مرد می شود.

وی تأکید کرد: متأسفانه بعضی از درمان های زودانزالی نادرست و عارضه دار است. هر چه سن افراد دچار این مشکل پایین تر باشد، میزان مراجعه به مراکز درمانی هم کمتر است و آنها درمان های توصیه شده از سوی اطرافیان را پیش رو می گیرند. این در حالی است که متأسفانه مصرف مواد مخدر، مواد خواب آور یا تریاک و مشتقات آن برای درمان این مشکل جنسی به وفور توسط افراد توصیه می شود.

مدیر کلینیک سلامت جنسی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران هشدار داد: متأسفانه برخی از افراد کم سن برای درمان زودانزالی به دنبال مصرف تریاک و مشتقات آن رفته و درگیر اعتیاد شده اند. بنابراین قابل تأکید است که تریاک و مشتقات آن به هیچ عنوان از لحاظ درمانی برای درمان انزال زودرس جایگاهی ندارند، اما برخی از افراد برای درمان این عارضه جنسی به مصرف موادمخدر رو می آورند اما نمی دانند که دچار چه مشکلات جدی خواهند شد.

وی یادآور شد: باید برای درمان زودانزالی به پزشک مراجعه شود. این در حالی است که دریافت درمان های نامناسب، نا مربوط و صرف هزینه های گزاف موجب سرخوردگی فرد خواهد شد و بعد از سپری شدن مدت زیادی از زمان ازدواج سردی روابط زوجین را هم در پی دارد. بنابراین تنها راه صحیح و قابل قبول برای یک درمان اصولی و علمی مراجعه به پزشکان مربوطه مانند اورولوژیست ها است.

 

کد خبرنگار: 410100

 

 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha