کد خبر: برنامه-های-هفته-دفاع-مقدس-در-لامرد-تشری
۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۳۶
برنامه های هفته دفاع مقدس در لامرد تشریح شد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت،سرهنگ‌جعفری گفت:به یمن هفته دفاع مقدس و باکمک خیرین تعدادی از زندانیان غیر عمد به اغوش خانواده هایشان باز می گردند و همچنان کمکهای مومنانه نیز در قالب بسته های همکلاسی مهربان به دست دانس اموران نیازمند خواهد رسید.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت:همزمان با سراسر کشور بسیجیان و رزمندگان شهرستان لامرد نیز در روز ۳۱ شهرویور ماه با حضور در مصلای نماز جمعه به صورت مستقیم سخنان مقام معطم رهبزی را گوش خواهند داد و همزمان از بسیجیان برتر تجلیل خواهد شد.

سرهنگ جعفری گفت:به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بسیجیان در پایگاههای مقاومت ۴۰ نماهنگ بک دقیقه ای در خصوص حفظ ارزشهای دفاع مقدس ساخته اند که در فضای مجازی در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

سرهنگ جعفری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج لامرد با تجلیل از شهدای مدافع حرم گفت:به همت کانون بسیج رسانه ،نمایشگاه عکس شهدای مدافع حرم با محوریت شهید ریاضی پور و شهیدطالبی در لامرد برگزار میشود که از همه بسیجیان و هنرمندان در این نمایشگاه دعوت میکنیم.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج لامرد گفت:بسیجیان در پایگاههای مقاومت لامرد،اشکنان،علامرودشت وچاهورز برنامه های فرهنگی خوبی از جمله غباروبی گلزار مطهر شهیدان،دیدار با خانواده معظم شهدا ووایثارگران پیش بینی کرده اند که امیدواریم مورد توجه مردم عزیز قرار گیرد.

سرهنگ جعفری همچنین از لغو رژه هر ساله بسیجیان به خاطر کرونا خبر داد و گفت:امسال با استفاده از خودروهای مردمی و امکانات ادارات رژه خودرویی با استفاده از هنرمندی بسیجیان، خواهیم داشت که در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha