کد خبر: برگزاری-اردوی-جهادی-تخصصی-چشم-پزشکی
۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۴
برگزاری اردوی جهادی تخصصی چشم پزشکی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان اظهار کرد: در این اردو که به مدت یک روز در محل بیمارستان حضرت زهرا(س) برگزار گردید به بیش از 100 بیمار خدمات تخصصی چشم پزشکی ارائه شد.

دکتر علی پاینده با بیان اینکه کلیه خدمات ارائه شده در این اردو رایگان بود افزود:این بیماران از مدتی قبل در غربالگری های صورت گرفته در مراکز بهداشتی ،خانه های بهداشت روستایی و درمانگاه بیمارستان شناسایی شده بودند که با پیگیری های صورت گرفته و همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) مشهد ،این تیم تخصصی به فریمان اعزام شد.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان تخصصی چشم خاتم الانبیاء(ص) مشهد نیز  در گفتگو با وبدا اظهار کرد: با رویکرد جدید بیماریابی و ارائه خدمات تخصصی به محرومین و نیازمندان این کانون از سال گذشته اقدام به ارائه خدمات جهادی در قالب طرح شهید رهنمون نموده است.

اسماعیل پیش قدم افزود:در این طرح ابتدا بیماران نیازمند در شهرستانها شناسایی و سپس طبق نیاز شهرستان تیم های تخصصی و فوق تخصصی به منطقه اعزام می گردد.

وی افزود:در این طرح تمام بیماران شناسایی شده ویزیت و طی فرایندی بیمارانی که نیاز به درمان تکمیلی دارند جهت طی مراحل درمان به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص)ارجاع و بصورت رایگان درمان می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha